otrdiena, 2013. gada 6. augusts

Nesakiet Artai un Santai, ka viņas ir līdzīgas jeb jaunākie pielecieni.

  Jau kādu nedēļu vai divas es atkal esmu tur, kur man ir jābūt - BJC jeb jauniešu centrā. Katru reizi, kad es tur esmu, es aizvien vairāk saprotu un apzinos, kāpēc man tik ļoti agrāk patika tā ēka un visas aktivitātes. Man tur ir otrās mājas. Man liekas, ka mana dvēsele arī dzimusi kādā tādā vietā, jo mani velk uz turieni kā pie paša nelabā. Es ļaujos, jo tas nav nekas slikts un es ļoti vēlos sadarboties ar savu dvēseli. Jauniešu centrs ir manas dvēseles dziednieks.
  Kādu dienu mēs ar Artu bijām BJC divatā. Viņa tur taisīja kaut kādas savas lietiņas ekspedīcijas sakarā, es vienkārši tur sēdēju un mācījos runāt, jo man ir runas problēmas jeb tad man pieleca, ka es ļoti reti pabeidzu teikumu līdz galam, kad stāstu kādu lietu. (tāpēc es vienmēr labāk izklāstu un nokārtoju lietas rakstiski, stulba īpašība īstenībā, bet paldies vismaz par to, ka protu rakstīt tā, ka cilvēkiem patīk) Mēs ar Artu tikām pie tāda slēdziena, ka es esmu ļoti sakārtots cilvēks ar ļoti labi vizualizētu un sistematizētu domāšanu. Un es dievinu šo savu īpašību :) Bet viņa, savukārt, ir radošā, haotiskā dvēselīte ar mūzikas stilu, kas lielāko daļu plēš manu dvēseli pa milimetram un ļoti sadistiski.
  Tad Arta ierunājās par tādu lietu kā tas, ka cilvēki viņu un Santu uzskata par līdzīgām. Es sapratu, kāpēc tā, to arī izskaidroju viņai. (šajā mirklī es sapratu, ka es jebko vizualizēju galvā kā bildīti, jo tad ir vieglāk izskaidrot un saprast ar visām manām runas problēmām, kas palikušas jau no bērnības, kad raustījās valoda, bet līdz galam nesanāca izdziedināt mani, acīmredzot). Un bildīte bija šāda -

Pietam Arta arī teica, ka raksturā viņas ir atšķirīgas, par to gan es nemācēšu tik skaisti sarakstīt. Tāpēc ieteikums jums, jaukie mani - NEKAD nesakiet viņām, ka viņas ir līdzīgas.
  Un izmantoši izdevību, kad visi ir pievērsuši man uzmanību un paspamošu lietu - http://www.draugiem.lv/gallery/#/user/139160/gallery/?pid=321594974   Īsumā - jaukas un interesantas lietas ar spīdināšanu un filmēšanu. Klausiet mani un vismaz atveriet to linku. Paldies! :)

4 komentāri:

  1. Arta un Santa galīgi nav līdzīgas!!! tikai viņas gandrīz vienmēr ir kopā .... :) viņas runā kopā un smejas kopā un pa lielam arī dienas noskaņojums ir līdzīgs - abām vienmēr nāk miegs pa dienu :))
    -Inga-

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, kurš gan labāk varētu to zināt par Tevi... :)

      Dzēst
  2. Izlasīju tavu rakstu Skapī un atradu blogu - tas ir tiešām interesants!
    Saprotu tavas izjūtas pret dzimumu stereotipiem, tie ir tik pretīgi, es piestrādāju veikalā un ir neciešami, kad atnāk mazs puisītis un grib mugursomu ar rozā maliņām, bet vecāki uzreiz sāk "NĒ, TĀ IR MEITEŅU,!!!" ugh. Sāk programmēt jau no bērnības.

    Es arī gribu noskūt matus, kad man būs 18, tāpat vien.

    Veseļojies◔◡◔

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, komplimentus par blogu pieņemu vairāk par ko citu. Tiešām paldies! :)
      Dari to, tikai tev ātrāk mati ataugs un būs tādi asi, vismaz zināsi, kad jāmazgā, jo tad, kad ar roku nobrauksi, taukaini paliks :D (personīgā pieredze pirms sāka krist)
      Tā arī darīšu! Lai veicas :)

      Dzēst