trešdiena, 2013. gada 27. marts

Ātrāk par Māmiņdienu.

Šķirstot savu ask.fm profilu, uzdūros sen nelasītam domurakstam. Nu prieks, ka arī nesaslimstot es pratu kaut ko uzrakstīt.



  Mamma - tā ir kas vairāk par kaitinošu būtni, kas dažreiz pieliek izdarīt kādus darbus. Mamma - tā ir kas vairāk par radītāju. Mamma - viņas sirdī vienmēr būs piedošana. Mamma vienmēr darīs visu, lai mēs justos labāk, lai mēs būtu paēduši, lai mums būtu viss, ko vēlamies.
  Es krāju naudu ģitārai. Kad izdos šo numuru, es jau tikšu pie tās, bet man ģimenē ir naudas problēmas, ir mazturīgās ģimenes statuss. Teiksim vienkārši - naudas nav. Taču mamma vienalga ik pa reizei atrada pa piecītim, ko pielikt pie manas sakrātās naudas, lai es ātrāk dabūtu kāroto. Tātad - viņa atteicās no kā cita tikai tāpēc, lai es ātrāk dabūtu ģitāru. Viņa ziedojās. Katra mamma to dara sava bērna labā. PALDIES TEV, MAMMU! Mamma, viņas sirdī vienmēr būs piedošana... Mana pašreizējā atzīme mājturībā ir 1,6. Bet mamma tikai pasmējās, apskāva mani un sabučoja. Mamma, viņas sirdī vienmēr būs piedošana... Arī par to PALDIES TEV, MAMMU! 
  Mammas pagātnē, bija daudz sliktu lietu. Laikam tāpēc viņa ir tik laba tagadnē. Tā jau ir, tieši labie cilvēki ir cietuši un cieš visvairāk. Tomēr tieši tas viņiem liek būt vēl labākiem.
  Es domāju, ka katrai mammai viņas dzīvē vajag uzcelt pieminekli, tieši to viņas ir pelnījušas. Taču, ja celsim katrai mammai pieminekli, šajā pasaulē paliks par maz vietas, he he... Tāpēc es pateicos tam labajam cilvēkam, kas ieviesa Māmiņdienu kā starptautiskus svētkus. JŪS ESAT TO PELNĪJUŠAS, VISAS DĀRGĀS PASAULES MAMMAS! (:

Novēlot mīlēt savu mammu, jo viņa mums ir tikai viena.
Šim rakstam ir gads. Tieši šobrīd mana mamma ir slima, augsta temperatūra, klepus... Un izskatās arī viņa švaki. Viennozīmīgi jāaiziet un jāpabaro novārgusī mamma. Bet Tu, lasītāj, aizej samīļo savu mammu. Un ja viņa jautā, kāpēc Tu tā izdarīji, saki: "Jo es mīlu tevi." un iedod viņai izlasīt šo :)

2 komentāri:

  1. Dīvaini, ka Līvānos ir tik sakarīga meitene, kuru es nepazīstu. Man jau pasen, atgriežoties Līvānos uz brīvdienām, šķiet, ka šeit milzīga daļa jauniešu ir degradējušies un nodzērušies. Laikam par skarbu izteicos.
    Brīnos, ka nepazīstu Tevi. Bet visu cieņu no manis.

    /Triple M/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tu pateici šo skarbo realitāti drīzāk. To gadījumu, kuri ir degradējušies + nodzērušies, būtu mazāk, bet to, kuri ir degradējušies vai nodzērušies (kam klāt nāk degradācija, bet tas ir cita tjema), ir vairāk.
      Un jā, padldies par šādu atzinumu :)

      Dzēst